Saturday, June 23, 2012

Recapitulare a internetului (06[26]12)


De văzut...
De citit...
  • Și eu credeam că, doar la noi găsești idioți importanți - The idiot theory of news (Scott Berkun)
  • Niciodată nu am înțeles cum un ubber manager sau antrenor de fotbal, odată ce o dă în gard, primește niște recompense mega grase înainte de a i se da un șut în târtiță. Aici am descoperit una si mai tare: "The after-tax income of the top 1% in the United States increased 275% from 1979 to 2007. In contrast,  the top 20% (excluding the top 1%) had a 65% increase in earnings." - CEO Compensation (Mike LaBossiere).
  • Mai zi Tolo, mai zi. Câteva cifre care mi-au scurtcircuitat bruma de aritmetică. Evident, cei de la TVR  au făcut altfel de școli decât mi-am permis eu. Ura și la...izolator cu voi, fir'e-ați ai dracului de hoți. Aveți cifrele. Luați o decizie cu privire la TVR și la RRA! (Cătălin Tolontan)
  • Se schimbă schimbarea pentru Codul Fiscal. ...clarificări... (Dan Popa)
  • "Adrian Năstase se plânge că este o victimă politică. Ceea ce mă umple de tristețe și de scârbă. Nelson Mandela a fost o victimă politică. Corneliu Coposu a fost o victimă politică." - Năstase. Români, nu uitaţi şi nu iertaţi (Iulian Enache)

De toate...
  • "Pentru mine, V.I.P. este acronimul pentru Very Ignorant Person. Amin." (Autorul)
  • Ce înseamnă exact și cu ce se mânâncă? Confrom Wikipedia:
  • Și acum, la joacă cu Little Mess.
De râs...
(Sursă: FAILBlog)


No comments:

Post a Comment