Wednesday, June 13, 2012

Bun venit la Raiffeisen Online. Pe dracu!

Niciodată şi nicicând nu am înţeles de ce sunt eroi care simt nevoia să schimbe lucrurile care merg cu nişte parodii. Am înţeles ca s-a descoperit MVC-ul la Raiffeisen, dar puteau să lase măcar aplicaţia asta în pace.

Mergea foarte bine şi de abia îmi câştigase încrederea.


Acum, nu am încredere nici in soldul afişat darămite sa fac plăţi. Pentru că nu am fost rănit grav în timpul utilizării am luat chestia ca pe o glumă. 

Totuşi...

Vă rugăm să vă asiguraţi că aţi testat aplicaţia Raiffeisen Online utilizănd meniul Inteligenţa şi Profesionalism. Ăsta este mesajul meu pentru cei care au contribuit la această aplicaţie şi care banuiesc ca au mai bifat un mare "achievement" pe anul ăsta.


Mai are rost să aduc vorba despre performanţa sau uzabilitatea acestei "înnointe şi relansate" aplicaţii? Corect. Ar fi o pierdere de timp şi UTF8.

"This is how I feel
And this is so surreal
...
This is the pain revealed
And this is the truth unsealed"

No comments:

Post a Comment